Contact en info


Je kunt ons vinden op het adres:
Industrieweg 32
5262 GJ Vught

Telefonisch zijn wij bereikbaar op:
06 13 31 33 28
Mail: info@hetandereatelier.nl

En voor de allerlaatste nieuwtjes kun je ons volgen op social media:

  

Steun Het Andere Atelier: Maak Creativiteit Mogelijk
Wij geloven in de kracht van creativiteit en de positieve impact ervan op onze deelnemers. Om onze projecten en activiteiten te blijven ontwikkelen, zijn we op zoek naar sponsors en donateurs die onze missie een warm hart toedragen.
Als erkende ANBI-instelling (Algemeen Nut Beogende Instelling) zijn giften aan Het Andere Atelier doorgaans volledig aftrekbaar van de belasting. Dit betekent dat uw bijdrage niet alleen ons helpt, maar ook voor u fiscaal voordelig kan zijn.
Wilt u bijdragen aan een creatieve en inspirerende omgeving voor onze deelnemers? Neem dan contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden. Samen kunnen we een verschil maken!
Ons rekeningnummer is:
NL12 INGB 0008 4617 93
Stichting Het Andere Atelier

Klachtenregeling

Bij Het Andere Atelier streven we naar de best mogelijke begeleiding voor al onze deelnemers.
Toch kan het voorkomen dat je niet geheel tevreden bent. In dat geval nodigen wij je uit om je zorgen of klachten met ons te bespreken, zodat we gezamenlijk naar een passende oplossing kunnen zoeken. Mocht je er intern niet uitkomen, dan kan je gebruikmaken van onze klachtenregeling via KLachtenportaal Zorg, een erkende organisatie voor onafhankelijke klachtenafhandeling in de zorg.

Klacht indienen? Stappenplan:
Stap 1: Praat met je zorgverlener over je klacht, misschien kun je het samen oplossen.
Het lukt niet of je wilt liever niet met je zorgverlener praten.
Stap 2: Stuur je klacht per e-mail of post naar Klachtenportaal Zorg op een manier die voor jou prettig is. Klachtenportaal Zorg leest je klacht en vindt een klachtenfunctionaris voor je.
Stap 3: Praat met de klachtenfunctionaris. Samen verzamel je alle informatie over je klacht en schrijf je een brief over je klacht aan jouw zorgverlener. Je zorgverlener leest de klacht en schrijft via de klachtenfunctionaris terug met een oplossing. Je kunt nog met je zorgverlener praten waar de klachtenfunctionaris bij is, maar dit hoeft niet.
Stap 4: De zorgaanbieder schrijft alle gemaakte afspraken op in een brief. De klachtenfunctionaris schrijft een afsluitende brief. Ben je hiermee tevreden? Dan is de klacht afgesloten. Is er nog geen goede oplossing? Dan kun je met de brief van de zorgaanbieder naar de geschillencommissie Klachtenportaal Zorg.






Scroll naar boven